söderkisar hejar på hammarby och vpk

Ingen bra dag för Zlatan igår men han fick ett intervallpass i benen!

Desperat, efter 3 dagars orgie i rörelsefrämjande övningar, så bokade jag kiropraktorn för att bli urvriden som en trasa. Det blir troligen en kvick 'n' dirty med inslag av Kromataliknande ljudmattor. Jag är rätt van nu mera. Är man överrörlig i ryggen blir man det. Lite små joggpass kommer in i träningsdagboken denna vecka för att sätta fart på dödköttet nästa vecka. Må fan ta snön till dess.

Byggorgie på gång igen. Denna gång tänker jag dock dels ta hänsyn till min ryggs välbefinnande och dels anlita Fisken som co-builder. Han kan faktiskt hantera en skruvdragare utan instruktionsbok.

Närmast ligger dock utflykt till Torshälla på fredag. Mor far till skåne för att få liv i sommarstugan och vi grabbar sätter oss i farmor och farfars trygga famn. Med lite tur blir det bastu med Fisken hos Vargen.

Nu: be cool - go back to school.

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Lycka till hos kiropraktorn. Jag tror du gör helt rätt! En del saker går liksom aldrig över. Eller NÄSTAN aldrig. (Och vem sjutton vill vänta när benen är fulla av spring??)

2009-03-13 @ 03:37:48
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0