Hwilan är av godo

Jag fick bacillen av lillpojken och tycker nu synd om mig själv på en hög nivå. Långa poem rörande det elände som drabbats mig skrivs på rummet i stearinljusens sken. Varför? Varför just jag? Varför just denna vecka? 100km veckan!!!

Näe. Jag tillhör inte dem som ynkar sig allt för ivrigt. Jag passar på att vila när kroppen behöver det och lär lilla A att använda rätt finger till rätt person istället. Piggnar jag på mig före torsdag hinner jag ändå peta in kring 90 km utan överansträngning. Tempot ligger ju trots allt bara runt 5 på passen nu.

Nu hinner jag inte skriva mer. A vill ha assistans med tågbanan :D


Kommentarer
Postat av: Carin

Tur att jag inte är ensam om att tycka synd om mig själv över en förkylning :P



Intressant tanke om vattenpipan... Skulle faktiskt kunna vara okej. Roligheten i en vattenpipa slår nog faktiskt ut dåligheten med att röka i just det fallet!

2009-01-20 @ 15:33:30
URL: http://carinshalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0