70k före terränglångpasset

Denna vecka har det blivit 71 km so far. Detta för att få till lite mängd i benen innan terränglångpasset på söndag. En total på 100 km är alltså att räkna med. Kiss i havet med tanke på nästa vecka.

Terränglångpasset får några fler deltagare denna gång. Jonas Ljung hänger med förstås. Som amen i kyrkan. 2 nya deltagare från Funbeat kommer också. Kalle Karlberg och Pontus Östlund hoppar på vid olika ställen ut med banan. Funbeat-Olle hänger på från Grönsta som vi passerar 11:40. Efteråt vankas pasta i Casa del Juno due.


Kommentarer
Postat av: Karin

Gee... Jag känner mig smått jagad och inser att jag måste öka lite för att få ordning på min mängdvecka ;-) Impad!

Jag SKA lyckas följa med nästa gång du springer LL-banan! Är så sjukt nyfiken på banan... och på hur det ser ut när du springer :-)

2009-01-30 @ 22:34:31
URL: http://barnmorskan.blogspot.com
Postat av: Ingmarie

Jag är AVUNDSJUK!! Vill med....

2009-01-30 @ 23:16:52
URL: http://blog.nemonisimors.com
Postat av: NiklasN

Kan avslöja att löpstilen är upprätt med en antydan av svagt tillbakalutad komfort. Man kan ana ett stråk av Eric Liddell tyckar jag.



När det gäller LL-banan så är det en blandning av öppna fält med betande hästar, får och kor och ömsom barrskog, lövskog och blandskog med klövvilt. Alltid gott väder, märkligt nog. Pastoral idyll helt enkelt.

2009-01-31 @ 12:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0