Total breakdown

Just nu går alla mina träningsplaner i stöpet. Den eminenta bloggduon maxochnisse arrangerar en löparcamp i sörmland i slutet av månaden. Har varit superfokuserad på att åka dit och ha kul. ICKE! Arbete i vägen.

Idag skulle jag träna med Linnéanerna för att se om det är en klubb för mig. ICKE! Logostikproblem med familjen.

Det enda som verkar rulla på är fötterna. Trots allt. De gillar verkligen att mata på den vanliga rundan. 56:48 i morse och jag tror inte pullsen någonsin var över 150. Helt säkert vet jag ju inte. Jag har ingen pulsklocka eller Garmin 305.

Något som går vägen kommer ni dock att snart kunna läsa här på dumbas.blogg.se. Som en kinderöverraskning; Barn 1 med skånsk dialekt: Något gott, och spännande. Barn 2 med stockholmsdialekt: Och choklad!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,
 

Kommentarer
Postat av: Fisken

Allvarligt!!? Sist du sa så där så presenterades snart barn 3!

Är du:

1. Katolik men inte sååå nazistisk

2. Överkänslig mot latex så länge det sitter på DIG

3. Uttråkad och har hittat på en egen rysk roulett?

2009-02-17 @ 13:12:53
Postat av: n'batha

Inga barn, inte katolik, inte latexöverkänslig, inte uttråkad.

2009-02-17 @ 13:56:44
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0