Posttarmumatisk stressyndrom

4 dagar kvar och hård i magen. Gissar att jag kommer att köra Enkvistaren mellan 15 och 20 km. Har joggat lite och känner mig lite ynklig men jag kommer att vara okontaktbar på startlinjen. Kungen kommer att passera naken med silvias likdelar i en genomskinlig väska utan att jag kommer att kunna återge något annat än mina egna tankar om det perfekta Lidingöloppet 2008. Vaderna är lite stela men ger inga tecken på gnidenhet.

Oslo var kallt men trevligt. Operan är ett monument över en döende tidsera.

Är på inskolning med mellankillen på Lidingö. Fin ö det där. Kommer nog att trivas fint.

Kanske har spons på del av starten till SUM. Kan ev förhandlas fram en start med lite tur.

Kul att läsa lite löpbloggar igen f ö. Har knappt haft tid att läsa tidningen ett tag.

 

Kommentarer
Postat av: Berglund

"Kungen kommer att passera naken med silvias likdelar i en genomskinlig väska.." - Haha, underbar liknelse! ;)



Glöm inte bort kolhydratladdningen bara, den kanske fixar magen...



Kör hårt!

2008-09-23 @ 19:50:51
URL: http://berglundbloggar.wordpress.com/
Postat av: medeldist

Hm..behöver nog några bra tips inför loppet. Aldrig sprungit banan. Kanske köra 4:15-4:20 de första 20k och sedan försöka att inte säcka ihop totalt sista 10k? Kolhydratladda..ingen aning om det, tänkte käka blodpudding till frukost på lördagen och massa pasta kvällen innan, det blir nog bra :) Lite dricka får man väl försöka få i sig under loppet också...

2008-09-23 @ 21:59:20
URL: http://medeldist.wordpress.com
Postat av: Karin

Enkvistare eller inte (jag hoppas du slipper det fenomenet), stort lycka till inför lördagens lopp! Håller tummarna för dig såklart :-)

2008-09-24 @ 11:04:03
URL: http://barnmorskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0