Söndagslöpning

Jag och de tre gringosarna åkte till farmor på lördagen för att ge mor arbetsro hemma med sina ansökningar. Något som visade sig vara en fullträff för oss grabbar. Solen sken, rothofsparken visade sin bästa sida mot oss alla, lillkusinen kom och sov över och far fick sitta en stund i skuggan med en öl och filosifera över tillvaron. Jummie!

Ikväll hoppas jag kunna dra iväg på en långtur på 2,5 timmar. Min förhoppning är att den går lätt i 5 min tempo, men vi får se. Lite stelhet finns i musklerna och vaden är inte 100%, även om den inte bråkar allt för hårt med mig. Jag ska pröva att smyga runt lite i gräset barfota och sedan sätta ned vaderna i kallt vatten ett tag. Jag återkommer med rapport om hurivida det fungerade eller inte.

Med hopp om återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0