Puma, love 'em 'n' hate 'em

Puma. Världens snyggaste skor som även funkar för löpning. Helt galet snygga och det börjar bli läge att köpa nya vårskor. Spana in dessa Complete concinnity! Weeeeee!
image249
Att löpning kan vara världens billigaste sport kan jag intyga. Jag lägger kanske på 1500-2500 per år på min sport i form av skor och anmälningsavgifter till tävlingar. Men vill man så kan man spendera mer stash på löparprylar än på golfutrustning. GSP:er, tjugonitton olika sorters skor, funktionskläder för vått-, torrt-, soligt-, kallt-, skuggigt- och uppehållsväder. Kepsar, skadeskydd, solglasögon, mp3-spelare, ryggsäckar, och djäkligt mycket mer. Kolla dessa grejer från Puma. Visst kan jag förstå flaskan men vristplånbok!? Tror att det ska till jäkligt konstiga förklaringar för att befoga den.
image250image251
Ja ja. Den siste prylbögen är ju inte född än.


Andra bloggar om: , , ,
 

Kommentarer
Postat av: Fisken

Ahhh, men du vet att du vill ha en vristplånbok innerst inne!!!
Eftersom vi trogna läsare gärna delar med oss av våra träningsresultat så måste jag tyvärr meddela att min lätta förkylning fortfarande ligger i.
3 rep av Lyft och lätt löpning 40m med en sten i viktklassen 35kg samt 25 rep av snabb gång med överlastad skottkärra samt självklart de obligatoriska intervallöpningarna efter trotsig 2-åring samt verbal och fysisk brottning med sockerstinn 5-åring var allt min kropp klarade denna helg.
Känns att man har blivit äldre!

2008-03-10 @ 20:29:41
Postat av: Rookkeer

Fisken

hur känns dte du måste vara äldre jag känner mig urgammal.

/Rookkeer

2008-03-11 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0