Morgonlöpning igen

Jag håller på att rodda för att kunna springa dubbla pass varannan dag. Det kräver lite pyssel eftersom jag envisas med att vilja umgås med min familj också. Nu har jag fixat tre matlådor, kontorskläder och extra skor till kontoret. Målet är att slippa ha andra kläder med mig men frågan är om det fungerar? Kanske får det bli trippla pass?

Nåja, jag testar i alla fall. Om jag skulle köra trippelt blir det 7+7,5+7=21,5 km i lugnt tempo. Varför ska jag då springa på lunchen? Jo, för om du läste artikeln jag lade in om dubbel träning varannan dag så läste du att man ska ha passen skapligt nära varandra för att få ut glykogenet ordentligt.

Två pass kan det få bli trots allt. Jag får lämna rocken på jobbet och ta t-banan med kostymskorna. Återkommer med mer info om passen efter lunch imorgon.




Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0