Dubbla pass del1

Hu så jobbigt det var att börja dagen med ett löppass. De första två kilometrarna var riktigt jobbiga. Sedan blev det lättare för varje meter. Efter slussen var det till och med njutfullt.

Det blev ett 7 km långt pass på 35:29. 5:04 min/km eller 11,84 km/h

På lunchen blev det en halv kilometer längre men väsentligt mycket lättare. 7,5 km på 34:31. 4:36 min/km eller 13,04 km/h.

En total på 14,5 km. Det kanske inte ser så mycket ut för världen men jag har precis börjat springa igen och vill ta det lite lugnt i början. Jag ökar på mängden efter hand som jag känner att det fungerar med dubbla pass varannan vecka.

Slutsatsen än så länge är att det känns bra. Riktigt bra.



Andra bloggar om: , , ,
 

Kommentarer
Postat av: Jane

HÄRLIGT att det känns bra!! Hoppas hoppas hoppas att det fortsätter i samma spår! :D

2008-03-19 @ 13:27:43
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Matte

14,5 låer bra. Jag ligger på 1,5km pass :)
Skönt att kroppen känns bra igen.

2008-03-19 @ 18:27:59
URL: http://glennswebblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0