Vad, vad?

Ont i utsidan av vaden efter barfotalöpningen. Jag säger som Bobhund: "På kvällen blev det kväll. Jag blev inte förvånad." Har ju haft lite problem med vaden till och från. Jag sprang ändå en snutt på 7-8 km igår för att se hur vaden reagerade. Den bet tillbaka :P Jag tar en promenad ikväll och masserar allt jag kan så får vi se hur den beter sig.

Nu ska jag försöka mig på att gnugga fram det vita i volvon igen. Hur lyckat det är innan brorsan meckat med återstår att se men det blir nog en lärdom det också.

Till Karin vill jag meddela att det finns vinster med att börja lägga in korta morgonpass vissa dagar (30 min) med lätt jogg och ett andra pass på eftermiddag/kväll.

Till Magda vill jag påpeka att jag inte sprungit så snabbt som jag bör inför tävlingen detta år.

Till er andra: Löp gott och låt aldrig grillen kallna.

 

Kommentarer
Postat av: Magda

Ok, jag kontrar: det har inte jag heller. Tror jag. Har inte mätt all löpning senaste tiden, men har haft sjuklig tidsbrist.

2008-07-16 @ 11:03:04
URL: http://magdagad.blogspot.com
Postat av: Karin

Tack :-) Ska försöka få till det nästa vecka! Kan man tänka sig LL-banan framöver förresten?

2008-07-16 @ 14:08:07
URL: http://barnmorskan.blogspot.com
Postat av: Anders

Aber gnugga Volvo, det skall wahra dyska bihlahr, såm åpel.

Hoppas att allt är bra med dig! Vi har byggt hus i Häggvik. Vi kan väl inte riktigt kalla oss arkitekter, men har ändå bestämt formen, 16m långt och 5m brett.

Mötte Nason på posten för nå'n vecka se'n, han körde budbil för ASA transporter, messt lastpallar, så han hade fått händer som en finsk bastubyggare.

Annars är det som vanligt, gift med J, 2 barn ett monster till hund och du, nu kom jag ihåg var min Johnny Cash live in prison skiva är! ;)

2008-07-17 @ 21:19:48
URL: http://retouch.se
Postat av: Jane

Dumma vadjäklar. :P Hoppas att de bättrar sig nu!!

2008-07-18 @ 20:40:52
URL: http://felicitastraining.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0