Mörka eller inte mörka

Idag sprang jag 9,4 K till jobbet. Det var svintungt och då hade jag ändå vilodag igår. 41:42 tog det, dvs 4:26 min/km eller 13,53 km/h. Jag tror att jag fixar 5 K lite snabbare än det men inte så särskilt mycket då jag var mer eller mindre färdig efter morgonens tur. Jag tycker verkligen att det är trevligt att ni tror att jag kan så mycket bättre men jag misstänker att ni överskattar min snabbhet. Jag fixar långa distanser, inte korta.

Jag hoppas ni har en skön sommar. Själv rensade jag ur källarförrådet igår kväll. Oerhört skönt att få kasta gammalt skräp som legat där och mognat i flera år. Små nostalgitrippar blev det också när jag fann mina gamla högtalare från -90, lappmössan från min barndom, gamla bilder på brorsan som barn och mina vinylplattor. Kiss-Destroyer rules!



 

Kommentarer
Postat av: Magda

Åhhh den där plattan har jag oxå. Nostalgi!



Och angående racet: Du kommer bli så rädd när du ser mina muskler att du kommer springa på PB i rena skräcken!

2008-07-03 @ 10:05:28
URL: http://magdagad.blogspot.com
Postat av: medeldist

Ok vi droppar snacket om tider, vi får väl se i slutet av juli :)

2008-07-03 @ 10:48:25
URL: http://medeldist.wordpress.com
Postat av: N'batha M'bwele

Magda: Den är fin! Passar bra ihop med Led Zeppelins III också!



Medeldist: Jag fick till 39:26 på samma sträcka hem så det var kanske bara morgontrötthet. Hur som helst är jag jäkligt glad om jag får till sub 20.

2008-07-03 @ 17:57:29
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0