Silvåkramail / FunBeat

Dagens mail, ett svar på min anmälan till Silvåkra Maraton:

Vad roligt! Du är välkommen! Tack för att du länkade mig från din blogg. Sveriges coolaste maraton är ju inte en dålig utmärkelse :) Hur fick du höra talas om Silvåkra Maraton? Träna hårt! /Ida

Jag fick veta att Silvåkra finns tack vare den eminenta träningscommunityn FunBeat.se. Där lägger folk från hela norden in tävlingar, stora som små, under fliken 'tävlingar' och är en av otroligt många uppskattade funktioner. Det kanske luktar reklam här men jag har själv haft så enorm hjälp av alla som hänger i diskusionstrådarna och svarar på dumma frågor, alla funktioner med kartmätning, bilder, statistik och framför allt att man kan se sin träningsfrekvens tydligt i kalenden. Dessutom har de nu fått en skitsnygg tröja man kan beställa:
image218

Funbeat är gratis att använda. Tveka inte att besöka för att se själv.

I'm there!


Andra bloggar om: , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0