Kiropraktor

Innan jag började springa hade jag ett ryggskott som låste min vänstra höft något i rörligheten. Detta ställer än i denna dag till besvär för mig i ländryggen. Jag får en låsning i någon av kotorna där och får i och med det ont i höger knä. Rörelseapparaten är konstig. Hur som helst var jag hos naprapathögskolan i måndags och sökte hjälp. Där var de lite för gulliga mot min rygg så idag ska jag till kiropraktorn med nypor på lunchen. Det gör ont och gott!

image186


Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Fisken

Kiropraktorer hörde man aldrig talas om innan 90-talet. Det beror på att dessa kategoriserades som
häxor och brändes på bål!
NU kategoriseras de som "alternativ medicin" vilket
så vitt jag förstår är ett samlingsnamn för "fd.Häxa, trollpacka, troll, Djurgårdare, eller annan person med personliga band till hin håle"
Detta innebär inte att jag inte tror på att kiropraktiker kan hjälpa! Tvärtemot så var jag på Odenplan för knappt 10 år sedan och fick galet med elchocker av en, och sedan dess har jag passat mig DJÄVLIGT noga för att ha sönder ryggen så man kan säga att jag blev permanent botad!

2008-01-09 @ 12:49:26
Postat av: N'batha

Du gick ju till Bil & Traktor, inte kiropraktor, eftersom du inte kunde se skarpt pga smärtstillande, och fick hjälp av deras bästa på startmotorer. En djävla skillnad.

2008-01-09 @ 13:01:08
URL: http://dumbas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0