Du är ju konstig

När folk frågar mig om min löpning brukar jag berätta som det är. Den vanligaste reaktionen är att jag är konstig. Ett freak.

Ofta kommer följdfrågan hur min familj reagerar när jag tränar så mycket? Om inte mitt privat liv blir lidande?

Straxt efter att man släppt ämnet kring mitt slöseri med tiden kommer diskusionen om veckans tv-serier.

Där kan jag aldrig vara med eftersom jag anser att jag inte har tid att slösa bort så mycket tid.
Hur skulle min familj reagera om jag bara satt och tittade på serier på tv? Skulle inte mitt privatliv bli lidande?

image177

Homer är alltid undantaget!


Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Mats

Det där känner jag igen mig i... De tycker det är märkligt hur mycket tid vi lägger på vår hobby. Men medelssvensken lägger 2,5 timme på att titta på TV per dag. Tänk vad vältränade vi skulle bli om vi la 2,5h på träning per dag.

2008-01-06 @ 22:09:17
URL: http://42195mgk.wordpress.com/
Postat av: Fisken

Zzzzzzzz... (Kan nån sträcka mig chipsen)

2008-01-07 @ 13:50:57
Postat av: Homer

Doh!

2008-01-07 @ 14:26:17
URL: http://www.simpsons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0