Pain, will you return it?

Har kört mitt rehabprogram en sväng nu. Vilken pärs! Min rumpa visade sig sitta bakom mig, straxt under ryggen. Tänk, det visste inte jag tidigare. Att vaderna behövde en omgång visste jag dock sedan tidigare, jag har bara strutsat den insikten ett par år. Nu kommer det tillbaka.

För övrigt kan jag konstatera att det aktuella ämnet bland löpare nu är "tröskel". Det stöts och blöts om effektivast metod och hastighet. Jag tycker att man ska variera två metoder; intervaller kring 1000-2000 meter och distans. Intervallerna får gärna gå på straxt över miltiden och distansen straxt under. Allt för att pressa gränsen framåt.

image237



Andra bloggar om: , , ,
 

Kommentarer
Postat av: Mela

Visst är hon grym? Jag brukar anlita henne som föreläsare. Superduktig!

2008-02-08 @ 11:57:27
Postat av: Olle

"Min rumpa visade sig sitta bakom mig, straxt under ryggen."

Haha!

2008-02-08 @ 13:41:24
URL: http://www.funbeat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0