Måndag med drömmar om förändring

Efter att ha sprungit igår kändes det ömt i knät och jag fick bara en kort blink av att knät började bli bättre. Under resten av kvällen satt jag över på jobbet och sedan ham för att följa två av pojkarna till gymnastiken. På vägen hem snäppte något till i knät och först blev jag livrädd. Tänk om knät gick sönder? Efter 5 minuters ytterligare promenad (intervaller eftersom barn i 3-5 års åldern inte går, de springer eller står still) kändes knät oförklarligt mycket bättre. Den känslan håller fortfarande i sig och jag hoppas att något föll på plats nu och att jag kan få smyga igång löpningen i veckan. Jag ska iallafall försöka med 3 st 7,5 km pass.

Powerbreathe plus maskinen fungerar utmärkt. Jag ligger på nivå 1,5 och kan med lite ansträngning klara 30 st. Eventuellt kommer jag att öka motståndet imorgon men för dagen räcker det.

image233




Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0