It's a life

Förkylningen letade sig ner i magen och röjer där nu. Jag hoppas jogga lite imorgon.

Jag har sökt ett mål för året. Ett högt mål som ändå ska vara uppnåeligt med mina begränsade träningsmöjligheter. Först tänkte jag att ultran skulle kunna vara något. Jag känner dock att jag vill göra något bra resultat på maran först. Visst lär jag springa något 50K lopp men kanske bara kring 5 timmar.

Näe, jag har bestämt mig för att springa hässelbyloppets 10 kilometrar sub 38.

Varför då? Jo, om jag gör det i år kommer det att vara möjligt att köra min första maraton sub 3, något som jag drömt en natt för 3 år sedan. Dessutom finns sub 35 lite närmare verkligheten då! Drömmer jag? Näe, jag har lärt en läxa: Yes we can!



----------------------------------
I wish to wish
I dream to dream
I try to try and I live to live
I die to die and I cry to cry
But I know why
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Maran sub 3 vore väl grymt kul?! Drömmar som blir sanndrömmar... Yes, you can! :)

2008-12-09 @ 09:25:03
URL: http://barnmorskan.blogspot.com
Postat av: Robban

37.37, se där, ett Hässelbyloppetpers från forntiden... tror jag var 37 år då, och placerade mig följdaktligen på plats 37...

2008-12-09 @ 13:32:07
Postat av: Magnus

Och du har glömt bort vad du sa om milen sub 40 tre gånger hoppas jag!



Kör hårt! :)

2008-12-09 @ 19:05:45
URL: http://berglundbloggar.wordpress.com/
Postat av: N'batha M'bwele

Ha ha ha! Hur kan jag glömma när du påminner mig?

2008-12-09 @ 23:43:55
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0