Mr. Stiffy

Egentligen är det min fd chef som kallas Mr. Stiffy. Han trodde att det berodde på sin potens men det kom sig av hans dansstil under Trysil-kickoffen. Jag lånar hans smeknamn just detta inlägg då kroppen ville påbörja Rigor Mortis i morse. Helt "out of the blue" blir man stel om man springer 34 km utan att stretcha dagarna efter. Jag försökte mjuka upp med lite softjogg i morse. 7K till jobbet på 33:39. Det gick sådär.

Ingen mer löpning idag heller. Skulle ha kört Ursvik Xtremen men det är kickoff med jobbet idag. Det kommer inte att bli blodigt för mig då jag beslutat att köra vitt fram tills Lidingöloppet är över. Mycket Fanta bland alla GT:s i kväll m a o. Gott med mat på Pontus by the sea iallafall.

Väl mött, fränder.

 

Kommentarer
Postat av: Magda

Rigor Mortis. Undrar om det är det jag drabbats av.

2008-08-12 @ 10:37:13
URL: http://magdagad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0