Fem blåsor är fler än fyra vänsterfötter

Jag sprang hem igår och lyckades få en Compeed att lossna från vänster häl. Detta gjorde att jag fick ta av mig skorna vid skanstull. Tyvärr klev jag på något vasst så nu har jag trippelt ont i vänster fot. Jag får ta till lite vila och sedan springa LL-banan på söndag. Jag är så sugen!!!

Tänkte idag på att jag kommer att vara i 60-års åldern när mina barnbarn kommer. Jag tänkte gå i pension då och bli farfar/dagpappa på heltid. Ska jag klara det måste jag vara i oförskämt bra form resten av livet. Då är det så.

Familjen drog till skåneland igen. Det är klart att det är roligare där än i Stockholm. Man kan bada, leka i trädgården, terrorisera Nisse och Gunnbritt, fiska, m m. Men jag då?

Såg Arn i går. Inte så himlarns bra men ok.

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har en ond högerhäl. Ska vi byta? ;-)

Stackare som blir gräsänkling.Tänkte skriva att du kunde träna lite extra, men du skulle ju vila foten i form så... Du kanske kan springa till Skåneland?

2008-08-01 @ 13:12:02
URL: http://barnmorskan.blogspot.com
Postat av: Rookkeer

ARN är ju jätte bra, hoppas att ALLT RULLADE på för dom



/Rookkeer

2008-08-01 @ 14:15:49
Postat av: Fisken

Jag MED!

Fam drog till Väddö och livet kunde leka... om det inte vore för 100 grejer som skall avslutas med hus och hem!

2008-08-01 @ 16:00:59
Postat av: jumper

Låter trevligt!



(Det där med farfar/dagpappa alltså)

2008-08-03 @ 10:30:24
URL: http://snitsaren.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0