Kanske om jag gör det 3D?

Sitter och stressar över en presentation jag skall hålla för 20 chefer.

Hur kul är Powerpoint?
Jag kämpar med att undvika att göra en standardpresentation.
Att presentera mitt jobb, mitt företag kan jag utantill och jag gör det på ett bra och
levande sätt. Detta är dock inte en fördel när man skall göra en presentation i bild.
Om jag får välja så tar jag 2-3 effektfulla bilder och sedan berättar jag resten!
Roligare! Fartfyllt!
Nu kan jag inte det...
Dessa chefer vill ha en analytisk presentation proppfylld med hårda fakta, inte en
energigivande vision.

Medans jag satt och funderade på detta så skickade en affärsområdeschef en bild
som blir 3D om man stirrar på den till mig.


Vet ni hur lockad jag är av idén att lägga denna i presentationen?


*suck*

/Da fish

Kommentarer
Postat av: DD

Jag kan göra presentationen åt dig (power point och allt) det enda du behöver göra är att ge mig alla "hard facts" och sen kör vi. Vad säger du Mohammed???? Good Idea? ;D



Ärligt....jag tar bara 950 + moms för en timmes jobb. Du slipper.

2009-09-16 @ 14:30:00
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: anneliten

Ja ja, hårda fakta kan enkelt lättas upp med rätt illustrationer och sådant är ju du bra på (tänker på alla bilder på tjejer du lyckas få in som mer eller mindre relevanta text-illustrationer på denna blogg :-)). Hoppas att du inte är bunden av en stel mall och ett förutbestämt färgschema - det är jag. Brukar smyga in en och annan seriefigur bara för att reta chefen...

2009-09-16 @ 15:19:59
Postat av: Fisken

DD:

Ha, ha, ha! Jag som alltid sagt att du är en BILLIG TJEJ? :-D

anneliten:

Såklart det finns en färdig grafisk form... Lyckligtvis bra mycket snyggare än de vanliga standardpresentationerna!

Jag har faktiskt reflekterat över mina bilder själv. Jag får fan skärpa mig! (men tjejer är snyggare än killar) :-s

2009-09-16 @ 15:49:13
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: DD

Ja jag ÄR billig!!! du fick just kompisrabatten....



eller vad menar du??? *ser oskyldig ut*



2009-09-16 @ 18:32:17
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0