Fittfinal

Nu är fittveckan över så nu slipper ni könsord här...på ett tag.
Kredit för detta inlägg går till
DD. Partner i filth.

Hälso och fitnessbloggar.
Under mitt ytterst tillfälliga infall att springa så plöjde jag ju igenom otroligt många
hälso, löpning, fitness och andra bloggar som handlar om kroppar och fysik.

Jag tycker det är otroligt att man kan skriva 1000 inlägg på 1000 bloggar som alla
handlar om kroppen och fysiken...utan att skriva FITTA en enda gång?

...

Eller?


Hej-så-länge!

/Da fish

Kommentarer
Postat av: DD

Tack Fisken!!!!



Det var en elegant beskrivning. Självklart ska ju en viktig kroppsdel - Fittan - också få en del rubriker/inlägg i en annars så kroppsfixerad bloggvärld. När man springer och tränar mycket kanske det händer saker "down under" som kanske borde få några spaltmeter. Eller?



Jag (wicked which of the west) har ju korrumperat stackars Fisken att blogga könsord hela veckan. Nu uppmanar jag resterande bloggsfär att göra det samma. Visa var Fittan finns!



2009-11-26 @ 16:45:35
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: siri skywalker

Jag hatar (Fitt)ness - bloggar. Dom ger mig dåligt samvete och jag fortsätter att käka kakor.

Kan inte hjälpa att se ner på människor som har träning som enda intresse (haha mest för att jag är avundsjuk)

Tacka vet jag fitt-veckor!

2009-11-26 @ 18:38:14
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Jaha, då får man sluta läsa här då. Ingen fitta, då kommer jag inte. Hahahaha!!! Men jag älskar dig ändå Fisken!

2009-11-26 @ 22:05:35
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Micke

DD: Onda vad?

2009-11-27 @ 00:36:11
Postat av: ullebengtsson

Final? Är det slut nu? Allvarligt Fisken - är den bara värd en vecka?!

2009-11-27 @ 10:21:12
URL: http://ullebengtsson.wordpress.com
Postat av: DD

Micke - vad vad vad??? Witch!!!! Just Wicked! ;D



2009-11-27 @ 13:34:15
Postat av: Micke

Äh, jag bara ordvitsade/ordmärkte. "wicked which of the west", onda vad? Hoho, gick lika bra som vanligt när jag ska vara rolig/dryg.

2009-11-27 @ 16:03:43
Postat av: Fisken

DD:

Tack! Det betyder mycket när det kommer ifrån dig såklart. :-)

Siri:

Du är välkommen att stjäla idén!

BB-Babe:

Ha, ha, ha! Ironin är total! Det är ju till DIG man vänder sig om man vill ha humor under bältet. Du är okrönt drottning av sånt...och jag älskar dig!

Ulle:

Ja jag vet ju att du är lättgenerad OCH har tappat sexualdriften så jag var livrädd att skrämma iväg dig!

Micke:

JAG tyckte att det var hysteriskt roligt! :-D

2009-11-27 @ 22:14:41
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0