Snabbresumé

Jag har en hektisk vecka och hinner pinsamt nog inte blogga...men vill inte att ni skall
behöva hållas undrande vad som händer i mitt liv.

Snabbresumé om vad som hänt sedan fredags.
Altanbygget: Det närmar sig...
Jobbresor: 94 mil avklarade.
Göteborg: Har inget nytt intressant att säga om det.
Espiradagen: Rätt vardagligt.
Bubbleroom: Lyssnade på Paul Källenius. Verkar bright!
Dagens nederlag: Hävdade till en kollega att jag visst var sexig. Förlorade.
Kollega 1: Tappade bort headset
Kollega 2: Tappade bort bilnycklar
Kollega 1 (igen): Tappade bort dongel
Jag: Hävdade att jag tappade bort internet.
Kollega 2 (igen): Hävdade att jag visst var barnslig. Jag förlorade.

/Da fish


Kommentarer
Postat av: n'batha

Hektisk? Du borde byta till en Keltisk vecka. Eller eklektisk vecka!

2009-05-20 @ 12:48:41
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0