NU börjar helgens dimma lätta...

Som tidigare rapporterats bygger jag altan...varje helg...i en evighet...amen.

Nu börjar regelstrukturen att komma ihop.
Jag avsatte som jag skrev tidigare i veckan hela lördag förmiddag till att lista ut hur jag
skulle få en trapp att möta marken på ett vettigt sätt. Marken jobbade liksom inte riktigt
MED mina planer. Det lutade åt minst två håll samtidigt. Jag tog till min standardlösning
och schaktade bort så det blev plant och fint...
På söndagen rivstartade jag med att vara rejält bakfull, men tvingade mig sedan ut att
sätta reglar eftersom jag saknade material att bygga trappen och eftersom att tanken
på att åka bil efter den fyllan var väldigt olockande.



Oh lycka! Grillen FICK plats!

/Da fish

Kommentarer
Postat av: DD

heta tips inför kommande helg



1. var inte bakfull

2. gå upp tidigt så du hinner göra allt

3. anlita proffs som gör skiten åt dig medan du grillar och tar EN öl



2009-05-13 @ 09:05:09
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: n'batha

Nu när grillen är i vägen, var ska bordet stå?

2009-05-13 @ 10:16:48
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Lussan

Jag vet inte om jag är full eller något, men "rivstartade med att vara rejält bakfull" Hahaha, jag skrattar högt och vansinnigt när jag läser den formuleringen. Och så grillen sen - köp en lott! :D

2009-05-13 @ 13:27:36
URL: http://www.metrobloggen.se/lussan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0