n'batha tappar smurfen

Det är helt osmurfligt!



Det är inte ofta jag smurfar smurf men nu har jag smurf att hålla tand för tunga. Om man smurfar sig en vanlig smurf som sköter sin kort smurfligt. Att han eller hon skulle vara smurf att smurfa som vanligt ser jag som en självklarhet. Men om man smurfar enligt smurfarnas regler kommer man snart att ha drabbats av smurf. Detta helt utan att smurfa! Jag antar att det inte bara är jag som smurfar denna oerhörda smurf men också känner osmurflighet inför situationen. 

Antingen smurfar man på som vanligt även om man självklart vill smurfa knäskålarna av de smurfliga. Eller så smurfar man ut fullständigt och smurfar smurf till tids ände. Det finns inga andra smurfar att smurfa.

Ni förstår min smurflighet men jag vill ändå be om smurf för mitt utbrott.

Tack // N'batha S'murfele

 

Kommentarer
Postat av: DD

Jag smurfar precis!!!

Smurfa på!



2009-05-15 @ 08:50:18
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Masse

Studentsmurf?

2009-05-15 @ 10:50:20
URL: http://maxochnisse.se
Postat av: NiklasN

Smurfträning andre juni!

2009-05-15 @ 12:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0