Lagervara: Blogginlägg slumpas!

Ibland så ser jag något kul för att sekunderna senare glömma bort det.
Andra gånger hamnar det i bloggen, men IBLAND så hamnar de mitt emellan.
För tråkigt/konstigt/kort/perverst/finskt för att blogga om men för lockande
för att släppa...

HÄR har jag samlat några av mina senaste reflektioner som jag lovat mig
själv att ni skall slippa läsa om i denna blogg:

Gustav Fridolin - Läste att han släppt en generationsroman. 
Från att vara Riksdagsman till folkhögskolelärare till talesman för 80-talister ...
Nästa bok blir bombis en karriärguide...

Magda Gadd - The hardest working girl in the bizz är inte bara kropp utan en hel
del hjärna också. Senast igår hade jag ett urintressant bloggutbyte med henne
som började med kajaker och slutade med BDSM.
Note to self: Kolla om Paddeling ÄVEN är en sexterm?

Babiantuttar - Det oroar mig att hon bor i samma stad... En kvinna som gör så
här mot sin man och förstör hela hans penissjälvförtroende är inte att leka med.
Note to self: Ta reda på var hon bor...och håll dig borta!

Burgschki - Oroar sig för prestationsångest inför nya läsare. Har man rubriker som
"Tidelag", "Bottentrålning" och min personliga favorittitel "Ytligt om Hamas" på sin
blogg får man räkna med några extra läsare.
Note to self: Öppna aldrig tickande paket avsända ifrån Hamburg.

Så! Eftersom JAG aldrig kommer att skriva om ovanstående så får ni gärna låna
ämnena. Jag skulle tycka att det var jätteintressant att läsa om det!

Till sist: för er som är för trötta för att blogga så har AVIGSIDAN en utmärkt
blogg generator som spottar ur sig lagom intressanta texter att lägga ut.

OCH


Note to self: Aldrig, aldrig sjunka till N'Bathas nivå och köra Göteborgsskämt
som t ex "Ett skepp kommer lastat" under en bild på ett Containerfartyg!

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Pubes

IRRETERANDE OVANOR? JAG? Det var det värsta jag har hört! Nått sånt har jag minsann inte!

2009-05-05 @ 15:04:09
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: burgschki

hahaha.



hjärtligt tack för länken.



min favorit är "på gränsen".

2009-05-05 @ 17:55:45
URL: http://hamburgskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0