Gräsligt. En tillbakablick

Jag ville ha Bert Karlsson (kort & tät), men fick N'Batha (lång och yvig)!
*Besviken*

Den 5 juni 2008 gjorde jag mitt första inlägg här.
Det handlade om gräs! (Som ni kan läsa om här brevid)

Förra året handlade om att få upp det där jävla gräset och ett yvigt gräs med
massa märkligt ogräs i lyckades jag till sist få till.
I år ställde jag siktet högre!
NU skulle jag ha en tät, kort, fin gräsmatta och efter konsultering så fick jag reda
på att det fanns något som kallades "blåkorn" som skulle spridas ut på våren.
Sagt och gjort...och nu är det högre och yvigare än någonsin!??



NU berättar min granne att "blåkorn" är gödning!
MEN-VA-FAN!

/Da fish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0