etuna part 2

Nä, vänta. Torsla vare.



Jag och pojkarna tog griståget till schtaan och kramade de sista dropparna ur farmor och farfars tålamod några dagar. Skrik, gnäll, tjat och tusen glassar. Pojkarna skötte sig dock. Man blir förundrad vad tålamod man får när man har barnbarn. Jag måste börja utnyttja det mer.

Jag hittade en gammal bok från barndomen i hyllan som jag nogrant dokumenerat namn och telefonnummer på. Varför vet jag inte. Brorsan kunde ju inte läsa förrän han blev 19 och ingen annan var intresserad av Flåkryparn Grand Prix i bokform. Jag påmindes dock om barndomens förväntan på vuxenlivet. De drömmar och önskemål som fanns då. Hur långt ifrån dem är jag inte idag? När jag var barn ville jag bli ninja. Det glömde jag bort inför gymnasievalet. Fan.

Godnatt
/N'batha

Kommentarer
Postat av: DD

Men det är väl inte försent att sadla om? Du kan bli ninja nu. Just go for it!!!!



Klart du ska utnyttja farmor och farfar. Det behöver barnen också. Mina boyz älskar att få vara med sin mormor (och jag tycker det är ganska skönt också). Win-win ;D



2009-05-25 @ 10:12:06
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Rookkeer

19 innan han kunde läsa, nu var du rolig,

2009-05-25 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0