Där uppe där det är tänt har jag släkt...

...Vargens bästa skämt! N'Batha är den enda som skrattar.

Min syster
Är egentligen en halvsyster såklart. Både jag och N'Batha är moderna och har en
komplicerad familjebild. MIN tar 20 minuter att beskriva. Hans tar 20 minuter om
man först har ritat upp ett flödesschema att följa!

Vi är inte direkt tighta jag och syster min. När hon var liten så fick hon hänga med
mig på alla saker som mor helst såg att vi inte gjorde.
Så självfallet så har jag lärt henne att åka slalom som 3 åring i de röda backarna,
hämtat henne ifrån lågstadiet på motorcykel, skämt ut henne när hon vart tonåring
och skrämt livet ur en och annan av hennes pojkvänner.
Hon är 13 år yngre än mig och det är säkert en stor del av förklaringen till att vi
tappade kontakten när jag bodde i Stockholm.
Nu kompenserar hon det genom att med jämna mellanrum dyka upp och skämma
bort hennes brorsbarn.

De älskar sin faster...och sitt bollhav!


Själv hämnas jag genom att jag lärt mig ett lågfrekvent ylande som gör hennes
hund galen av glädje och helt plötsligt gör 44 kilo Schäfer ALLT för att komma
fram och hälsa på mig!
Skitkul! Speciellt när hon har hunden med sig till jobbet...i en djuraffär.
Sist kom hunden springande med viftande svans och en hamsterbur släpandes
efter sig... Jag och hunden tjöt av glädje, men hamstern och syrran såg måttligt
roade ut?

/Da Fish


Kommentarer
Postat av: n'batha

Inte alls komplicerat om man räknar bort farsans sida av släkten :D Det är där det börjar knöla till sig:



- Jo, min fasters man, alltså farfar, han...

2009-05-06 @ 12:31:58
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0