Vilse i Borlänge

Jag tycker inte man skall hänga ut oskyldiga...men min kollega M och jag var i Borlänge idag.
Vi var fredagströtta och ganska fnissiga redan efter lunch.
Vi skulle ta oss ifrån punkt A till en annan kund som jag aldrig varit hos men M varit hos.
"Jag hittar tror jag sa hon käckt"...

För att ens kunna beskriva den resa jag fick uppleva så satte jag mig och gjorde en skiss.
Tyvärr kan min skiss över Borlänge återge den glädje jag kände över att få se så
otroligt många nya delar av staden under guidning av M.


A=start
B= mål
Grön = Kortaste vägen
Röd = Vår färdväg.

Tack M!
Utan dig hade jag inte sett Dalälven 2ggr idag, eller Pressbyrån 4 ggr!

/Da Fish

Kommentarer
Postat av: DD

Dalälven kan man väl se hur många gånger som helst....eller????



2009-03-14 @ 11:02:43
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Isabel

Hej



Vill bara göra lite reklam för min blogg



skulle vara jätte kul med lite nya läsare...

2009-03-15 @ 01:05:28
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Lisan

Så underbart, kan vara den bästa bilföraren någonsin.. Men med tanke på att du åkte med tjejen som var tvungen att backa tillbaka till hastighetskontrollen för att hon körde så fort att hon missade polisen så det kan inte ha tagit så lång tid:) Sorry M men du får bjuda på den :p

2009-03-16 @ 11:33:34
Postat av: Fisken

Lisan: Ha, ha, ha, ha! Jag är dock inte så less på livet så jag låter M köra! Hon fick guida...

2009-03-16 @ 12:26:36
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Guiden

Jag är mycket nöjd med att vara en sån trevlig guide som låter dem som åker med i bilen se så många fantastiska platser i olika städer...Att se kupolen utifrån 5 ggr och rondellen utanför resecentrum 3 ggr är inte fyskam =)

2009-03-16 @ 14:56:14
Postat av: Guiden

Lisan---ja att nästan köra över en polis är kanske inte helt optimalt när han FÖRSÖKER stoppa mig för fortkörning...men men har man strax innan det stått med en Peugeot som haft motorfel o stoppat upp en hel kö, fått bensinstopp på vägen mm så var man lite småstressad till ett kundbesök...så den bjuder jag på =)

2009-03-16 @ 15:01:14
Postat av: Fisken

M/Guiden= Ha, ha, ha!

2009-03-16 @ 15:08:24
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0