Semester i Sälen!!!

Japp!
På söndag kommer Fisk med familj att under stort kaos och mindre sammanbrott att
packa bilen full och bege sig till Sälen.
Såååå skönt!
Problemet är att min hjärna kompade ut och drog i förväg...

BEVIS på att min hjärna i detta ögonblick är på afterski:
Min 2,5 åring älskar att se på DVD men hatar tydligen fodralen. Han tuggar dem i
småbitar så vi låter honom inte längre ha fodralen.
För en timme sedan satte jag igång en film till honom och trots hans vädjande att
han ville hålla fodralet och se (right...som om jag går på den enkla mer än 4 ggr) så
sa jag stenhårt att -Nix! Det kan du glömma. Du får inte ha fodralen!
Han nöjde sig med det...?
För 10 minuter sedan så kom han in till mitt kontor som ligger vägg i vägg med vårt
vardagsrum. Han sa -Hej...log...och stängde skjutdörrarna.
(Gud vad rara barn jag har tänkte jag stolt.)
Efter 4 minuter så kom jag till sans, rusade upp och öppnade dörrarna och där satt
han nöjd och tuggade som en iller fullpumpad med speed på fodralet!




*suck*
2 dagar kvar till Sälen!

/Da Fish

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahahaha :-D

Jag har inga barn själv men har lärt mig följande: Barn som stojar är bra. När det blir tyst och lugnt har förmodligen någonting hänt... någonting som inte är helt bra... ;-)

2009-03-20 @ 15:30:59
URL: http://barnmorskan.blogspot.com
Postat av: Rookkeer

Karin: du har rätt till viss del men oftast är det jävulstyg på G när det är tyst

2009-03-20 @ 15:36:06
Postat av: BigMama

Hahahaha. Känner igen det där från när mina barn var små. Det blir som om nån slår en i huvudet helt plötsligt med en insikt som är glasklar.

2009-03-20 @ 18:51:00
URL: http://gbgmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0