Raka rör...

Jag har under alla mina levnadsår skaffat mig erfarenheter och egenskaper som jag är
lite småstolt över! En kraftig skäggväxt...är inte en av dem!

Några ökända bloggare (N'Batha och DD) har under min frånvaro häcklat mig och N'Batha
har gjort gällande att jag använder Barnängens Babyolja efter att jag rakat benen.
Jag är i och för sig ingen kroppshårsfantast som N'Batha som med stolthet visar upp
sina rasta-fari-flätade armhålor...men jag får dementera detta rykte.

I slutet på Sälenvistelsen så rakade jag mig inte eftersom jag liksom DD vars inlägg om
rakning ni kan läsa HÄR "endast rakar när det vankas sex" och med svåger, svärfar och
4 ungar runt benen i Sälen så var samkväm av DEN typen helt borta!

4 dagars skäggstubb


Det finns många fördelar med att vara blond antar jag, men att se ut som ett krusbär
när man är orakad är nog inte den starkaste av dem?

Nyrakad och befriad ifrån stubb


Jag hade givetvis också kunnat visa en bild av mina ludna ben, men jag tror att
jag besparar er det!

Det har ju varit på sin plats att utmana N'Batha att visa upp sin skäggväxt, men jag
vet att han slår mig med hästlängder... Jag GILLAR att utmana N'Batha, men bara
på saker jag faktiskt kan vinna! :-D
Hur sexigt är 3-dagars skäggstubb egentligen?
Dog inte det med Miami Vice och de uppkavlade kavajärmarna?

/Da Fish

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: n'batha

Oroa dig inte. Skäggväxten kommer när du når puberteten.

2009-03-30 @ 20:38:44
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Sara

Coolt!

Fan, vad coolt... Vi är få, men förbannat bra :D

2009-03-30 @ 21:47:16
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: DD

hahahahahahaha ...



men va falls? Drog inte du och frugan ut på kvällen för att "få en nya frisk luft" och kom tillbaka med glansig blick lite lätt rosiga om kinderna?



2009-03-31 @ 11:37:58
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0