Jag tror inte på gud längre!

Efter gårdagens plötsliga andlighet så forskade jag vidare.
Kan det verkligen vara så att gud skapat allt?

Efter många timmar timmar på Internet så började jag att tvivla!
Allt mer tyder på att Gud är en täckmantel som skapats av Socialdemokraterna
på 40-talet.
Jag fann bildbevis på att Skåne är fabrikerat av regeringen!
På 40-talet tyckte sittande regering att det var pinsamt att de bråkat med danskarna
i flera 100 år över vem som hade fjolligast kung, så därför behövde de skriva om historien.
De gav kartritare ifrån KTH att skapa ett landstycke som de kunde HÄVDA att krigen gällt.



På Utrikesdepartementet gick diplomatin hög, och man försökte skapa ett troligt namn
på landstycket, och för att danskarna skulle gå med på att backa upp historien så
lovade Svenskarna att aldrig brygga bättre öl än dem och att döpa landstycket till
något som helt saknade bokstaven R. Men de kom inte på något namn så de skulle
döpa det efter hur det såg ut.

MEN en dag när UD pratade med Danmark så berättade Svenskarna att de skulle
döpa landstycket till dyngslätten, så sa Dansken: -Skall ni?
Varpå Svensken sa: Skåne? Ja det är ju mycket bättre! Det får det heta....
Så var det med det!
Smålänningarna är fortfarande förbannade för att de blev av med en del av sin kust
och än i dag finns det ett hemligt sällskap som härstammar ifrån motståndsrörelsen.
De träffas en gång om året vid gränsen till Skåne och försöker att med spett frigöra
Skåne ifrån Sverige.

OBS! Jag kan inte svära på att detta är sant, men visst låter det ju troligare än att gud
skulle ha skapat Skåne?

/Da fish

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: DD

Det som förvånar MIG storligen är att dessa kraftigt bygda norrländska människor (alla som bor norr om Hallandsåsen aka lappajävlar) som spettar och spettar aldrig lyckats spetta loss Sverige. Dessutom gjorde dom ett tappert försök att borra Skåne i sank och översvämma dyngslätterna, men det sket sig duktigt och bedrövade fick dom återvända norrut med skamset börjda huvuden. Om jag inte har helt fel för mig så borrar dom fortfarande, men lyckas knappt. Varför är människor från norra sidan så lata och odugliga? Kan dom inte hålla sitt ord och spetta loss nångång? Jamenar, hur svårt kan det vara?



2009-03-18 @ 11:19:17
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Fisken

DD= :-D Jag har ingen aning. Vi kanske är snöblinda av permafrosten som är här?

2009-03-18 @ 11:48:37
Postat av: DD

Fisken - Jag tror att det beror på alla renar och isbjörnar som ni äter. Det kan fan inte vara nyttigt.



2009-03-18 @ 12:32:41
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Dunceor

Äh du har helt missförstått, de träffas i skåne för spätta loss det från resten av Sverige så vi slipper er =)

2009-03-19 @ 07:22:17
URL: http://dunceor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0