Upplev Nordens första Fringe!

Den rubriken fångade mitt öga i dag. Det lät nytt. Frestande. Krispigt på nått sätt?
Jag läste självfallet vidare för att se vad detta var!

Eskilstuna 27-30 augusti.
"En fringe är en festival för artister som vill utveckla nya former för sin scenkonst,
och för besökare som vill uppleva, annorlunda, roliga och kanske hisnande
inslag ifrån scen."

Allvarligt? Det HÄR är ju coolt! Det låter inte som något jag har hört förr!
Jag läser vidare:

"Fringens artister vågar vara annorlunda. Våga du också! Besök Nordens första
Fringe Festival där du får se manegen presentera Sveriges bästa cirkus och
Varietéartister..."



"som t ex Clownen Manne, Gycklargruppen, John Houdi och De La Sprätt.
Upplev också Balkan Showband, Bob Logg III, Burnt Out Punks och..."  VÄNTA!!!
STOPP! STOOOOOOPP!!!
Clownen Manne? Clownen-fu**ing-banan-Manne???

Nej tack! Så mycket äventyr vågar jag inte uppleva.

/Da fish

EDIT: N'Batha du kan hitta biljetter och mer info på Fringe.se

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Coolt!

2009-06-24 @ 20:42:26
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: n'batha

Dissa inte Manne. Han är kung! Såg honom -04 på djurgår'n. Grym närvaro på scen.

2009-06-24 @ 20:51:48
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0