I genomsnitt...utslaget på tid så är jag PK.

I helgen var det en demonstration för att rörelsehindrade skall få samma
rättigheter som du och jag!

Jag stod på Sergels Torg och såg dem passera.
Det är självfallet att de SKALL ha rätt. Lika självfallet skall de få demonstrera.
Men ändå stod jag och log...
Det är inte politiskt korrekt, men det såg sjukt roligt ut när de döva och hörselskadade
"skrek ut" sitt budskap i synkroniserade rörelser....



Jag läste även om Ken Rings konsert i Eskilstuna i tidningen...
Han var skitfull. Konserten sög.
Var är själva nyheten?

Till sist läser jag att Eskilstunas animerade webbassistent Eskil fick sparken...
Man kan inte vara säker någonstans...

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Är du animerad Fisken, då ligger du illa till...dom suddar bort dig bara. Eller KLICKAR bort dig, tjoff! (Synd på en sån snygg altan...)

2009-06-15 @ 18:58:53
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Lussan

Det måste varit en öronbedövande demonstration, va? :)

Och herreguuuuud, har Eskil åkt? Vem hade kunnat ana det? Som född i Eskilstuna - visserligen bara boende där i exakt tre månader, men ändå ... ÄNDÅ! -känner jag djup sorg, chock och förstämning. Det kan inte vara sant! :P

2009-06-15 @ 20:44:17
URL: http://www.metrobloggen.se/lussan
Postat av: korven

eskil-fucking-who? :P

2009-06-15 @ 22:15:16
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0