Guldfiskhjärna.

Min nya dator har inte kommit än... Tills den anländer får jag nöja mig med min gamla som
hostar blod.

Datageni.
När saker och ting inte fungerar så har jag en tendens att jobba runt problemet istället för
att ställa till ett jävla liv så att IT avd fixar det.
Nyss skulle jag logga på på vårt kundstödsprogram och det fungerade inte. Så  istället för
att rapportera det till IT avd så kom jag på att om jag loggar in ifrån en extern anknytning så
kommer systemet automatiskt att skicka ett sms med ett tillfälligt loggin till mig!!!

Sagt och gjort.
Det är nu jag upptäcker att jag är en komplett idiot!
Jag loggar in som "extern" och sekunden senare så får jag till min oerhörda förvåning ett sms...
Va? Ett SMS? Vem kan det vara???
*suck*

Är det långt kvar till semestern?

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Huskatt

ehe...du är inte redan på semester?

2009-06-03 @ 08:57:40
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Rookkeer

ASG

2009-06-03 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0