Fighting på låg nivå.

I kväll blir det speedway. Älskade Ikaros Smederna möter Vargarna!
Hela familjen åker med och ungarna är överlyckliga att det inte är dagis så att de
kan få följa med...

...men i helgen var det nävarna som talade!
Läser en interview med Magnus "Zorro" Zetterström om att han tror att Smederna
skall kunna spöa Vargarna ifrån Norrköping.
Han kommenterar också att Scott Nicholls och Emil Sajfutionv rent fysiskt gick loss
på varandra under lördagens GP:

"- Jag försvarar inga slagsmål så missförstå mig inte när jag säger att det här är bra
för sporten med lite lattjo lajban. I hockey går många till arenan för att se slagsmål,
rallypubliken vill se bilar köra i diket. Ge speedwayförarna en minut efter målgång att
slåss och göra upp. Vi behöver lite show i speedway."



En genomsnittlig speedwayförare väger typ 62 kilo och är 1,70.
Det tillsammans med det faktum att de har hjälm och skydd gör ju att
själva fighten ser rätt patetisk ut...
Bättre att ni struntar i de fysiska fighterna och spar er till banan killar!

(Vill ni se RIKTIG fighting så har ni det här. Den killen har tvingat mig att
göra 1000 armhävningar en gång)

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Huskatt

1000...? shit vad du ljuger, var det inte 2000 ?

2009-06-30 @ 17:10:04
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Huskatt:

Ha, ha, ha! Det är faktiskt sant! På ett Wing Chun läger för ca.10 år sedan i Skövde så var vi lite drygt 100 pers ifrån Sverige, Ryssland och England + nån ifrån Finland tror jag.

Längs fram står Mr SIFO Wai-Po Tang...

Han ber oss lägga oss ned "in position" och sen ber han killen längst fram till vänster att räkna till 10 samtidigt som vi ALLA gör armhävningar i det tempot... Sen tar han nästa...och nästa...och nästa...och (ja du fattar). Sen får vi göra om samma sak men med ryggresningar, sen benböj och till sist situps...

EFTER DETTA var det lunch. Jag spydde som en gris! Idag kanske jag klarar 30 armhävningar i rad, men då kan jag iofs käka utan problem efteråt.



2009-06-30 @ 17:33:26
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Äh, såna där småkineser! Kolla på UFC-fightarna istället. Anderson Silva, Brock Lesnar, Frank Mir å grabbarna. DET är grejer det! Men för övrigt så älskar jag dig lika mycket! :-)

2009-06-30 @ 18:34:27
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0