Alltså...Sånt här gör mig nervös!

Jag har i snart ett år klagat på att min arbetsroll begränsats, att vi borde jobba på ett större
plan och få ett mer genomgående ansvar i segment för att verkligen utnyttja de erfarenheter
som vi redan har ifrån andra projekt. Helst genom att jobba i samma team i hela riket...

Men?
Jag har en tid lekt med tanken på att säga upp mig och hitta något som mer är i linje med
det ansvar jag VILL ha, som ger mig en friare roll och som gör att jag får en motivation att
skapa lösningar ifrån grunden.
(Ledsen om jag är luddig, men jag tänker inte avslöja yrke eller hänga ut arbetsgivare.)

NU! IDAG! Fick jag plötsligt ett samtal om ett jobberbjudande!
Erbjudandet går i korthet ut på att:
1. Jag blir ansvarig för ett kundsegment med direktrapportering till Vice VD.
2. Jag får i princip fria händer att utveckla det segmentet utifrån en given budget och
    satta mål.
3. Jag kommer att få bygga ett team med garanterat minst en person till som kan dela
     ansvar och som gör att kontuniteten garanteras...OCH vi kommer att jobba rikstäckande
     eller möjligtvis till och med nordiskt.
4. Jag kommer att ha samma förmåner eller t.o.m bättre än vad jag har idag.
EXAKT den arbetsroll som jag tjatat om att vi borde jobba enligt i drygt ett år alltså!



Haken?
Det var min chef som ringde...
Min nuvarande arbetsplats ringer och erbjuder mig det jobb jag tjatat om att vi borde utveckla
i ett år. Jag BORDE vara eld och lågor, men sånt här gör mig paranoid!
Vad tusan vill de nu då?

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trust noone

2009-06-18 @ 20:11:34
Postat av: Sara

... Med ett mellanslag

2009-06-18 @ 20:13:22
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Låter spännande! Ta en titt !

2009-06-19 @ 00:00:03
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: n'batha

Det är en fälla!

2009-06-19 @ 21:34:17
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0