Jag tänker bli skitrik! Vill du vara med?

Läste en artikel av en amerikansk succéman som sa att det endast handlar
om att ta reda på vad folk vill ha och presentera det bättre än någon annan...

Vad vill folk ha då?
Oavsett vilken kanal du tittar på eller vilket tidning du väljer så kommer du utan
någon som helst tvekan läsa om "att tappa vikt" alternativt "bästa diettipset"...

Bli smal!
Det finns förmodligen tusentals dieter redan.
De mest kända som G.I, Viktväktarna och Atkins har gjort sina skapare rika som
troll. Nästan ALLA dessa dieter har något i sig som är vettigt och MIN affärsidé
är att leta reda på alla dessa och testa samtliga.
Jag behöver därför en kompajon som har lite medicinska kunskaper så att vi
kan få trovärdiga mätresultat.
Förmodligen kommer det också att gå åt en hel del mat så jag efterlyser
också en kompajon som jobbar inom livsmedel.
Sedan snor jag helt enkelt det bästa ur dessa och förpackar på något glassigt
sätt med mycket strössel på!
Kanske är det mest attraktivt om man kan kombinera det med en friskvård
för jag har läst rätt många rubriker i stilen "få magrutor på 4 timmar..."?
Om det är någon som har idéer om en sån så kan du också få haka på.

Bättre sex!
Piller är ju också alltid en kioskvältare. Gå ned i vikt med endast en tablett om
dagen, eller få ett bättre sexliv genom att äta mer mineral.
Om du är är kunnig inom pharmasia kan du väl höra av dig för ett eventuellt
samarbete?

Inredning!
Vad är mer poppis än inredning? ALLA program och tidningar handlar ju om
"gör-om-ditt-hem-tips". En kompanjon som kan en hel del om heminredning
vore också klockrent!

NU HAR JAG DET!
En bra diet kombinerat med lite mystiska piller som man kan sälja dyrt för att
man skall bli smal och lagom pilsk. På det lägger vi en "få sexigare muskler
genom hantverksmetoden" och på det sättet kombinerar vi hemfix med träning!!!
Vi kan till och med låta folk betala oss för att få sina hus fixade OCH ta betalt
av dem som fixar!!!

Jag skall bara göra ett test först så jag vet att det fungerar...
Vart hittar man någon som är beredd att både snickra, äta de mest märkliga
saker och pressa sin kropp till max???


Om du vill vara med och köpa detta så kan du göra din intresseanmälning här.

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja! I'm in.

Jag har kollat lite på såna där pulversoppor och det brukar stå att man ska motionera mer osv. Sedan går folk på det! "Wowza, snordyrt äckelsoppspulver som smakar kartong- jag åt BARA tre såna per dag och så började jag motionera. Jag gick ner i vikt! Ett mirakel!".



Det är ju fasiken bara att köpa upp ett stort lager Varma koppen och byta förpackning. Så skriver man att de ska träna minst en timme per dag, endast äta soppan och dricka mycket vatten. Skriver man att man ska klä sig sexigt och le mycket- ja då är det ett sexpiller i samma.

2009-07-14 @ 09:09:56
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Huskatt

Jag kan tänka mig att vara med, tror inte jag kommer märka någon större skillnad :)

Bedrövligt med alla piller och krossade drömmar.

2009-07-14 @ 12:39:07
URL: /http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: mångmamma

Tänkte just rekommendera Huskatt!

Hon gillar att träna, äter märkligt lite och "blingar" gärna sitt hus.

Dessutom gift med herr Huskatt som råkar vara fin-lirar-snickare med allt annat än tummen mitt i handen!

2009-07-15 @ 00:16:53
URL: http://hemsktmycketbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0