Första tisdagen utan Speedway.

Ännu en dag till ändo. Barn och sambo är borta. Highlife!
Jag har jobbat och skurat poolen...

Men ändå!
Klockan har passerat midnatt och jag har precis tagit mig ur vår källare.
Jag har gjort rent poolen och snart så skall jag tömma tvättmaskinen. Kanske inte
riktigt det där playboylivet som man läst om att det förekommer när man är
gräsänkling?

Idag har jag fått hjälp av N'Bathas bror att hämta plyfa. Jag tänkte bygga en dynlåda,
men när jag väl fått hem skiten så började åskan gå och regnet öste ned!!!
Fördelen med hus är att då riktade jag bara om fokus mot källaren...

Middag:


Utan tvekan så är det ju roligare att laga mat om man skall vara fler som skall äta.
MEN jag gillar faktiskt Gorbys och utan tvekan så njuter jag av att få vara själv.
Inte för att jag är missnöjd med att ha en familj utan för att det händer så sjukt
sällan...

Som jag berättade igår så upptäckte jag att min sambo snodde med sig varenda
öl som huset ägde.

Ordningen är återställd!


Nu skall jag ta och sova ett par timmar!
(Fick just ett sms ifrån min sambo att jag inte skulle glömma att sova?)

Just ja!

Status:


Njaaaej...några timmar tilll behöver jag nog innan jag saknar ungarna så mycket
att jag ber dem komma hem!

/Da fish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0