I've got the power!

Jag... Fisken A.K.A. Da Fish tänkte presentera mig lite mer ordentligt.

Ibland dyker jag upp med gästinlägg och annat, mest för att N'Batha bett mig, men också för att jag gillar att synas!

PROFIL:
Jag är skrämmande nära 40. Har 2 barn och en sambo som är sjukt söta när de sover.
Bor på bygden utanför Eskilstuna men jobbar som säljare med ett betydligt större geografiskt ansvarsområde.
HAR sprungit en hel del...under min militärtjänst...i början på 90-talet.
Till Idrottsmeriterna hör en juniorsatsning i gymnastik, en hel del simning
Försöker att vara politiskt korrekt, men har svårt för extremister och fanatiker av alla sorter.
Är dessutom helt chanslös till titeln årets feminist eftersom jag vid ett tillfälle avslöjade att jag tyckte att håriga tjejer var avtändande.
Jag VILL vara så där fräckt miljömedveten och försöker så gott jag kan att leva så, men ÄLSKAR ju motorcyklar och vill helst att livet skall vara adrenalinfyllt!



Men så är det ju inte! Istället så putsar jag på hojen och säger högt till mig själv att  " I sommar...då är det du och jag kompis. I ÅR skall inga renoveringar eller ungar komma i vägen...

/Da Fish



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,
 

Kommentarer
Postat av: Rookkeer

Tror du verkligen att du kommer ha mer tid i år för din motorcykel??? tror inte känner på mig att något/något kommer att av styra det.

2009-02-25 @ 06:28:59
Postat av: n'batha

Det är ju I ÅR det blir tid över... till renovering.

2009-02-25 @ 09:12:40
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Fisken

Tack...verkligen skönt med ert stöd.

2009-02-25 @ 12:27:46
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0