Jag är väl för helvete positiv och sånt strunt?

Ibland får jag för mig att träna på att göra saker mer positivt. Att inte vara så himla
svart/vit. Kanske ge det jag normalt sågar en chans.... Det brukar gå åt helvete.

Jag måste hålla min hjärna i kortare koppel.
Denna vecka bestämde jag mig alltså för att ge ALLA idéer och tankar en extra chans
och tänka igenom innan jag rent slentrianmässigt avfärdar dem som dumma.
Samma sekund som planen var uttalad så spelade min hjärna mig ett spratt.
Jag vet inte om det var något jag hörde på radion eller om det var det där ryktet som
säkert inte har någon sanning i sig men som säger att det rör sig om vår generations
största Milli Vanilli kupp.
Att det EGENTLIGEN är Stefan Sundström proppfull på uppåttjack som sjunger...



...alltså bestämde min hjärna sig för att tänka på Lars Winnerbäck.
Min första impuls att idiotförklara mig själv eftersom Lars är intressant som våt
asfalt dämpades när jag mindes mitt löfte.
Alltså bestämde jag mig för att intensivt tänka på Lars Winnerbäck i en minut.

...

Jag kom fram till att den minuten får jag aldrig tillbaka.


/Da fish

Kommentarer
Postat av: mångmamma

Min stor-dotter skulle förmodligen strypa dig om hon kunde - hon gillar den gode Lars extremt mycket.

Jag brukar hävda att han sjunger lika ointressant och illa som Ulf Lundell, en artist jag får spasmer av.

I negativ bemärkelse!

Postat av: DD

Som jag sagt många gånger förr - Våga Vägra Winnerbäck



2009-12-08 @ 10:01:11
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0