Den som håller käft får ligga...

Ibland är tala silver men tiga guld.

För många timmar sedan:
Sambo: -Jösses vad förkyld 3-åringen har blivit!
Fisk:      -Ja.
Sambo: -Vi får inte glömma bort att ge honom nässpray i kväll.
Fisk:      -Nej.
Sambo: -Jag drar och tränar. Tillbaka vid 20:30 ungefär.
Fisk:     - Mmm.
Sambo: - Hejdå sålänge! Glöm inte nässpray när du lägger ungarna.

För några timmar sedan:
Sambo: -Oj vad förkyld 3-åringen är!
Fisk:      -Ja han är ju det.
Sambo: -Stackarn...gav du honom hostmedicin?
Fisk:     - Nej jag gav honom nässpray.
Sambo: -Ok, men han är ju hostig ju?
Fisk:     -Mmm men det var han inte INNAN han somnade.
Sambo: -Ok men ger du honom det innan du går och lägger dig då?
Fisk:     -Va?
Sambo: -Glöm inte att han skall kissa också!
Fisk:      -Varför skall JAG väcka honom?
Sambo: -Han blir så jädra arg när jag gör det...

 

För en stund sedan:
Fisk:     -Älskling du måste vakna nu!

Sambo: -Mmmm
Fisk:     -Men du? Du kan inte sova på soffan hela natten!
Sambo: -Ja jag ÄR vaken...
Fisk:     -Nej det är du inte.
Sambo: -Mmmm
Fisk:     -Jag låg med brevbäraren idag!
Sambo: -Mmmm
Fisk:     -Gå och lägg dig på sängen istället!
Sambo: -JAAAAA!!! Sluta nu! *vänder på sig och somnar om*

*suck*

Jag ser VERKLIGEN fram emot att väcka 3-åringen!


/Da fish


Kommentarer
Postat av: DD

Sambo del Fisken är en kvinna i min smak.



PS. väck ingen av dom DS.



2009-12-15 @ 07:33:36
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Hahahaha! Underbar liknelse.

Och tack för komplimangen angående min musiksmak. Av allt att låta ligger du inne med en alldeles förträfflig lista med artister du med. Bra!

Vi är få och därför så viktiga!

2009-12-15 @ 12:10:20
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Vsr brevbäraren bra?:)

2009-12-16 @ 01:15:38
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Fisken

DD:

Du skall icke upppmuntra sånt.

Sara:

Japp!

Huskatt:

Nej det var sådär. Det var nån jävla lantbrevbärare och de är tycligen bortskämda med bättre?

2009-12-16 @ 09:35:27
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0