Söndag = EGENTID!

Men vad det tjatas om motion på denna blogg?

Äntligen!
På söndag skall 6-åringen på kalas. Lillgrabben och mor skall hitta på något för sig
själva och då blir liksom jag över...
På söndag skall jag ut och åka MC!
...
Hela dan typ.
...
Inga barn.
...
Bara jag, 1000 kurvor och hojen!
Kanske ta en sväng till Östergötland och se om Huskatt vågar åka hoj när allt kommer
till kritan? Jag har ju onekligen lovat henne en tur. Hmmm...



Törs hon tror ni?
Eller mer relevant: Törs JAG?

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

HON törs! DU törs! Men...hojen går faktiskt sönder just innan. Gör den inte det, blir det snöstorm och ishalka. Du ska inte HA "egen tid"! Gud och Lars har bestämt så och det går inte att ändra! Men JAG älskar dig lika mycket idag, onsdag!

2009-08-19 @ 22:53:40
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Huskatt

hm..ja nu blev det ju onekligen svårt att backa ur :)

2009-08-20 @ 07:06:53
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Det kanske är det som är anledningen? Att det snackas för mycket motion? =)

Eller också beror det på det tidigare felet som gjorde att det inte gick att kommentera?

Apropå ryggsäckarna så håller jag absolut med, jag köper också dyrare för att det ska hålla längre och funka bättre, men nu snackade vi ju ryggsäck till en 6-åring och dom har ju inte riktigt samma intressen ännu.. och är dessutom lite mer ombytliga. Har jag hört..? =)



Tror inte du behöver oroa dig över inläggen, det finns säkert en teknisk förklaring!



(Ja det gjorde det verkligen.. har ju inte gått att kommentera på hela natten..)

2009-08-20 @ 07:47:42
URL: http://xcobra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0