Men hon ser ju ut som en kärring...

Lotta Engberg alltså...har alltid gjort.

Samtal vid frukostbordet.
Min sambo ser ett underbart citat som handlar om hur mycket man längtar och trånar och hur
 spännande det är att gå runt och fantisera om hur det skall bli. Sen när det väl händer OCH
det blir så underbart som man trodde då är ju livet fantastiskt...
Jag undrar ju självfallet vad tusan hon yrar om och det visar sig då att texten ovan är vår kära
Lotta Engberg som får en verbal orgasm när hon skall beskriva starten av Bingo Lotto.
*suck*
Min sambo fortsätter. Visst är det sjukt att hon ser ut som alltid? Hon förändras ingenting!
Ja säger jag. Det beror på att trots att hon är 46 år idag så har hon sett ut som en tant i
hela sitt liv.
Min sambo ramlar nästan av stolen av skratt!
Men det är ju sant! Hon ser fan ut som en tant!!!


-Samma sak gäller för övrigt Carola...
Då exploderar min sambo i en orkan av försvarstal till Carolas ära  och hon säger att :
-Carola minsann har en av europas bästa röster...
(eftersom min sambo gillade Carola när hon var 8 år så är de tydligen bästisar.)
Jag känner för att retas så jag säger:
-Jo rösten är väl EN sak men hon är ju sopslut i roten. Hon tycker ju att man skall
skjuta av abortläkare och att man skall neka cancersjuka blodtransfusion.
Nu brister något för min sambo och hon säger med irriterad röst:
-Men det var ju på 80-talet när hon var stentvättad av livets ord.
---
Jag ler mitt sötaste leende och säger förvånat:
-Oh fan? Jag trodde att livets ord bara stentvättade jeans på 80-talet?

2 sekunders tystnad följer och sedan tjuter vi båda två av skratt.

DÄR HÖR NI! Det är alltså livets ord som stentvättade Carola på 80-talet.

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Petra

Lotta Engberg och Carola ser sjukt läskiga ut.



Sv: Ja, det är riktigt härligt. I ett par dagar. Nu får han faktiskt ta och komma hem igen, jag har tröttnat på att vara gräsänka.

2009-08-24 @ 09:16:38
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: H

Carola orkar jag nästan inte tänka på. Totalt puckad människa. O det var inte bara på 80-talet hon var dum, hon är född sån.

Sv: Det låter som den perfekta accessoaren för mig faktiskt. Måste ta en titt i sportaffären nästa gång jag är på stan. Undrar om de har ett rosa basebollträ?

2009-08-24 @ 12:20:05
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: Fisken

Petra:

Det är kul några dagar, sen börjar man ledsna på sig själv.

H:

Ha, ha, ha! Lycka till med sportandet!

2009-08-24 @ 19:09:32
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0