Jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, äta, jobb, jobb, jobb....

Mycket mil blir det...Nu har hösten dragit igång på allvar och jag vet NÄSTAN vad jag gör.

Morgonpigg.
Gårdagen var proppfull med möten utspridda över hela mälardalen kan man säga.
En stor del av dessa var rena informationsmöten ifrån div företag inom logistiksektorn.
Dessa möten är inte sexiga...
Ett faktum är att hjärnan sorterar bort information till förmån för ny information.
I mitt fall så har min hjärna problem med prioriteringar så den sorterar bort saker som
t.ex telefonnummer, namn på folk jag träffar, fotbollsträningar osv, osv...
Det är irrriterande.
Igår fick jag lära mig att det varje vecka transporteras stora mängder träckslam (avföring)
ifrån Stockholm till Gällivare. Detta för att de använder detta till att lägga igen dagbrott.
Undrar vems telefonnummer som försvann för att rymma den informationen?

Jag kom hem vid midnatt igår, och idag ringde min klocka 05:20...
I dvala åkte jag till Stockholm för att vara med på möten med våra två största kunder.
Tur att jag har viss rutin så man inte behöver tänka för mycket, och en HIMLA tur att
jag inte avslöjade vad jag kan om träck.

/Da fish


Kommentarer
Postat av: n'batha

All information finns kvar i hjärnan. Det är bara förmågan att återhämta den som blir sämre om man inte tränar den.

2009-08-27 @ 14:15:10
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Huskatt

Vilken skitinformation du lagrat där :)

2009-08-27 @ 14:50:30
Postat av: H

Det låter som din hjärna fungerar precis som min. Jag kan inte komma ihåg viktiga namn o sånt som jag verkligen behöver komma ihåg. Men jag är drottningen av att ha svar på konstiga frågor på TP.

Sv: Men har du inte chokladgenen är du inte en tjej kan jag lova...;) Fast det där med behåringen, eller icke-behåringen kanske beskriver bättre, är ju misstänkt...;)

2009-08-27 @ 15:50:15
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Du kör väl inte bil i dvala? Blev lite orolig där...

2009-08-27 @ 16:51:20
URL: http://blog.nemonisimors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0