Jag har blivit lurad!

Läste i vanlig ordning lite bloggar innan jag gick och la mig för natten eftersom det är
det närmaste sex jag kommer för tillfället pga medicinering av sambo...

...först glädje och sedan djup ångest!

The one and Donny hade skrivit ett inlägg om att skatteåterbäringen kommit.
Jag höll på att skrika rakt ut av glädje innan jag efter en snabb kontroll med min bank
kunde konstatera att jag fortfarande hade ett saldo på "Inte-ett-skit" på mitt konto...


Jävla Donny!

/Da fish

Kommentarer
Postat av: Huskatt

Mitt konto har något gemensamt med ditt, snyft.

2009-08-05 @ 16:07:52
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Skatteåterbäring?!?!?!?! vafan???



Näääää, inte jag heller...



Jävla Donny!



2009-08-06 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0