Faller som käglor.

Jag nästan immun mot bakgrundsljud efter 6 år med barn...nästan...men bara nästan.

R överträffar alla förväntningar.
Min gode vän R har rensat sin källare. Där hittade han en mängd med leksaker som
hans tjejer växt ifrån så han tar med dem till oss. URSNÄLLT!
Bland annat en stor mängd pedagogiska datorspel som utan tvekan kommer att
uppskattas av ungarna så fort jag får igång vår privata dator.

I kartongen fanns det även ett minibowlingset. I hårdplast.
Det spelar just nu mina ungar på vårt hårda parkettgolv i vardagsrummet.


Just nu hör jag inte vad jag bloggar. Det är ca 122 decibel här.
Barnen älskar R mer än någonsin.
Undrar varför han hatar mig?

/Da fish


Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Det var tur att du bestämde dig för att inte gifta dig med mig, jag är extremt ljudkänslig. Inte ens bowling med skumgummiklot och pappkäglor hade varit tillåtet. Men vi kan ju älska varandra ändå, lite lågmält sådär...

2009-08-11 @ 19:02:28
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag är rädd för bakgrundsljud när jag ska sova. Det räcker med att grabben vrider på kranen i köket så får jag en knut i magen. Tror jag är barn-skadad...



Var glad du att det bara var bowling-grejer. Mina ungar fick samma jul en tomte som for runt i en bil och spelade julsånger, ett ånglok, en hund som skäller när man drar runt den på golvet och en robot som for runt runt, sköt och sa något konstigt metalliskt obegripligt...rys...skönt man slipper sånt nu :)

2009-08-11 @ 21:20:29
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: H

Du har inte ringt honom många gånger väldigt tidigt på helger? Det gör min svåger (med ursäkten att HAN har barn...) o vi brukar alltid köpa ljudliga leksaker....;)

2009-08-11 @ 22:56:09
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: Fisken

BB:

Om du inte säger något så gör inte jag det. shhh

Mia:

Vi har vår beskärda del av sånt också...

H:

Det otroliga är att idioten är vaken då!

2009-08-11 @ 23:02:12
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0