Brutalt tillbakasparkad i verkligheten.

Sex... varför är det så jävla komplicerat livet egentligen?

God morgonsex eller godmorgon vid sex.
Efter gårdagens arbetspass med tillhörande pendling fram och tillbaka till Sthlm så
somnade jag strax efter midnatt totalt utpumpad.
Jag sov oroligt. Drömde om sex. Eller egentligen så minns jag bara fragment. Som bilder.
Som om någon suttit och kollat på en dröm som spelades upp av en projektor på en
magnifik vägg, men sedan valt att ta enskilda bilder av det och sedan fick jag se en
powerpoint sammanställning...
Nu förtiden minns jag sällan mina drömmar alls!
Inte som när man var tonåring och sexdriften körde 5-skift på ackordslön med julbonus.
Men i natt så hände det.


Jag har minnesbilder som foton av svart-vita ryggar, en glimt av en rumpa, ett par ben som
siluett mot det starka motljuset, kroppar som glänser efter oljemassage.
En lätt smekning eller en omfamning bakifrån. Naken hud möter naken hud och...
PAAAAPPAAAA!!! FRUKOST! JAG VILL HA FRUKOST NU!

Jag vaknar med ett ryck! Helt disorienterad och jag har balansproblem när jag vacklar
till toaletten.
När jag tvättar händerna så försöker min hjärna komma ihåg vad jag gjorde innan jag gick
in till toaletten och det enda jag kan komma på är att det hade något med sex att göra...
När jag öppnar toalettdörren står en 3 åring utanför och tittar på mig och jag blir omgående
brutalt tillbakasparkad i verkligheten.

Frukost.

Inte morgonsex.

Godmorgon!

/Da fish


Kommentarer
Postat av: H

Haha, jobbigt uppvaknande.

Sv: Jag är ju fullt medveten om att jag är helt neurotisk men eftersom jag är helt ärlig mot honom vill jag ha samma respekt tillbaka. Jag har ju bloggen som en ventil för att inte behöva visa mitt knäppa jag i verkligheten...

2009-08-13 @ 10:14:30
URL: http://hypofysen.blogg.se/
Postat av: mångmamma

Kan bara hålla med dig om avsaknaden av hågkomst av drömmar nuförtiden.

Det mest bisarra jag drömt, och kommit ihåg, på sistone är hur vår nya lilla häst ska duschas av i badkaret och sätter sig på rumpan med frambenen utsträckta framför sig.

Verkligen märkligt!



Sv; Ja, ja jag vet att det är så man ska göra...men det är så mycket smidigare att göra på mitt sätt om det överhuvudtaget ska bli någon förändring.

Fast det där med ölen missade jag igår! :)

2009-08-13 @ 10:28:13
URL: http://hemskymycketbarn.blogspot.com
Postat av: Petra

skrattar så att jag sätter juicen i halsen Min kille skrattar minst lika mycket. Jag vet att man inte borde skratta men HAHA

2009-08-13 @ 10:49:18
URL: http://jotjena.blogspot.com
Postat av: DD

Snygg bild...din fru eller? ;D



Men stackars fisken. Det där känner jag igen. BRUTALT! En skön dröm, något som kunde ha slutat skönt, något som hade gett energi att förstöra en hela stad, något som man kunnat leva på en bra del av dagen....och så blir man väckt av en snorunge som petar en i ögat och säger" Är du vaken? Jag e hungrig."



Jag vet hur det känns.



2009-08-13 @ 11:25:05
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: diana

Hårt ;)

Svar: Japp bloggen är ungefär lika schitzad som Moì ;)

2009-08-13 @ 11:48:34
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Fisken

H:

Jag förstår exakt!

Mångmamma:

Ähhhh...DET var ingen sexdröm i allafall va? :-D

Petra:

Tro mig! Hade det hänt dig hade jag skrattat lika mycket! Skadeglädje is da shit!

DD: Ja det är min fru, men hon vet inte om det än för att vi har inte träffats än... ;-)

Diana:

Din blogg är bra! Fortsätt schitza...

2009-08-13 @ 12:15:16
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0