Liten sjukling

VAB = Vård Av Barn. Är hemma med 2-åringen som fick feber på kvällen. En liten avslagen kille ligger i soffan med sin röda buss brevid och tittar lite slött på mig när jag skriver. Lilla gubben.

Fredagsplanen är att pyssla om honom, springa ett pass när mor kommer hem efter att ha lämnat de stora killarna hos farmor och farfar och planera helgens snickeriarbete.

Lördagen är snickeriet basen. Litet pass ska jag dock få till.

Söndag är helgad vilodag. Från allt utom löpning då. Det är ju inte arbete, det är nöje.

Brukar ni planera helgerna?


 

Kommentarer
Postat av: Rookkeer

Händer att vi planerar med jag tycker om att vara inpulsiv

2008-11-28 @ 11:25:39
Postat av: Dunceor

Jag planerar min träning, allt annat får blir impulsivt men försöker se till så att det inte krockar med träningen. Går inte alltid.

2008-11-28 @ 12:58:05
URL: http://dunceor.wordpress.com
Postat av: Fredrika

Jag brukar planera att under helgen planera för hela veckan som kommer. Det låter som om jag är skämtsam men det är sant. Dock blir det inte alltid så...

2008-11-28 @ 22:46:11
URL: http://gullfot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0