trångt

Alla 'måsten' haglar tätt idag. Utvecklingssamtal 9:30, sjukgymnast 10:00, boka tryck för glasentré före lunch och sedan inbokad företagsaktivitet efter lunch. Sedan hem och stöka runt med familjebestyr. Puh! Undrar just om man kan boka in muggen någon gång under dagen?

Gårdagen bjöd på knattefotboll. En otroligt upplyftande aktivitet om man gillar att se 22 forwards kämpa om bollen, med sina lagkamrater. Det är nog bara i knattefotboll man kan förlora en match med 11-14.



"Hejdå bajskorv!" - Mellansonen tar farväl på morgonen.

 

Kommentarer
Postat av: Jane

Hahaha! En kollega till mig får höra att hon är en "barbapappa" när hon är riktigt dum (dvs gör inte som barnen vill)... :)



Och visst är det härligt att se en hel svärm ungar springa efter samma boll..?! :D

2008-06-12 @ 09:09:57
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Magda

Och jag som just satt och funderade på vad jag missar som inte har familj... definitivt kvällens sparringpass... men jag antar det mitt i kaoset finns stor charm och kärlek.

2008-06-12 @ 09:47:39
URL: http://magdagad.blogspot.com
Postat av: n'batha

Jane: Mellankillen är i en ålder då allt är kiss eller bajs. Han sa hejdå med hjärtat helt enkelt!



Magda: Enorma mängder faktiskt! Barn älskar med hela sin själ och det smittar av sig. Det bästa min stora son vet är när det är gruppkram, t ex.

2008-06-12 @ 11:38:02
URL: http://dumbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0